Česká spořitelna

Interní aktivace zaměstnanců



Česká spořitelna je oficiálním partnerem českého olympijského týmu. Zákaznické komunikaci a využití tohoto strategického partnerství věnuje hodně pozornosti. Zároveň je pro ni ovšem také důležité vzbudit zájem o partnerství s českým olympijským týmem a aktivovat před a v průběhu LOH v Rio de Janeiru své zaměstnance. Kromě řady eventů a interních soutěží se ČS rozhodla připravit speciální interní web a v této souvislosti požádala o spolupráci právě naši agenturu.





CASE STUDY

Naše řešení

Pro Českou spořitelnu jsme kompletně zajistili tvorbu a správu interní microsite. Navrhli jsme strukturu, zajistili design a vytvořili kompletní redakční plán. Reagovali jsme pružně na nové požadavky na funkcionality i v rámci obsahového plnění. Připravili jsme medailonky sportovců, olympijské kvízy, vytvořili jsme kalendář klíčových událostí, zpracovávali pravidelné informační souhrny. Měli jsme na starosti pravidla a vyhodnocení interních webových soutěží. Výsledkem spolupráce byla aktivní microsite, kterou navštěvovali tisíce zaměstnanců ČS, z nichž stovky se přímo zapojovali do kvízů a soutěžení.

graph

Jednotlivé prvky microsite

graph




graph graph
graph graph




NEXT STEP

Citace klienta

Marcel Ujfaluši


„Interní komunikace partnerství s českým olympijským týmem je pro nás mimořádně důležité. Díky povedené microsite se živým obsahem jsme mohli navázat na motiv zákaznické kampaně a rozhýbat, resp. vzbudit zájem o olympiádu a naše olympijské aktivity i u svých kolegů.“


Miloš Tuček
Communication Specialist
Česká spořitelna, a.s.